رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از کسب دو مقام ملی  اتاق بازرگانی بجنورد در بین اتاق های بازرگانی سراسر کشور در سال جاری در  حوزه های “شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی” و “آموزش” خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی، دکتر مازیار زند، با اعلام این خبر گفت: براساس آخرین ارزیابی وزارت کشور شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی برای سومین بار در عملکرد حائز جایگاه “شایسته در حد انتظار” با کسب امتیاز ۸۱/۲۵ در سال ۱۴۰۲ شد.

وی افزود: این ارزیابی اعلام شده براساس عملکرد استان ها در دو مقطع شش ماهه و سالانه با شاخص های مشترک وزارت کشور و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران انجام گرفته است و استان خراسان شمالی در  ستون جایگاه های استان های تهران، البرز، یزد، بوشهر ، خراسان رضوی، جنوبی ، کرمان ، اصفهان ، اردبیل، فارس، آذربایجان شرفی و کرمان قرار گرفت.

زند همچنین در بخش دیگر سخنانش  اعلام کرد: واحد آموزش اتاق بازرگانی خراسان شمالی نیز برای چندمین سال متوالی،  امسال موفق به کسب رتبه نخست در بین اتاق‌های سراسر کشور شد که این تلاش های و موفقیت ها مرهون زحمات و تلاش های تمامی کارکنان اتاق در راستای ارتقای فعالیت های اتاق بازرگانی استان می باشد.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی در ادامه اشاره ی مختصر به عملکرد اتاق بازرگانی خراسان شمالی طی ۸ ماهه گذشته امسال کرد و از جمله فعالیت های اتاق بازرگانی را برگزاری ۶ جلسه شورا و ۲۳ جلسه کمیته ذیل گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ،برگزاری بیش از ۲۷جلسه کمیسیونهای تخصصی اتاق با بخش دولتی و بخش خصوصی، ،  نشست رئیس و اعضای هیات رئیسه با تجار خارجی( عراق، پاکستان، تاجیکستان و.. ) در محل اتاق ، اعزام ۳هیات تجاری از استان و پذیرش ۳ هیات های تجاری به استان ،  برگزاری بیش از ۷۰  دوره  آموزشی و  … ذکر کرد.

وی  افزود :همچنین برخی درخواست‌های مطرح شده در شورای گفتگوی استان، از طریق جلسات روسای اتاقهای ایران مورد پیگیری قرار گرفت که در نهایت با طرح موضوعات در شورای گفتگوی اتاق ایران، به نتیجه رسید.