پیام قدردانی رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی  در پی حضور گسترده مردم به ویژه فعالان اقتصادی  در انتخابات دوازدهمین  دوره مجلس شورای اسلامی

مازیار زند، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی  با صدور پیامی از حضور همه‌جانبه و پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه فعالان اقتصادی در انتخابات دوازدهمین  دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل آمده است:

حماسه ۱۱ اسفند برگ زرینی در تاریخ ایران به یادگار گذاشت . انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با حضور دلسوزانه و تکلیف مدارانه مردم نجیب، صبور و مومن ایران اسلامی به ویژه مردم سلحشور و شهید پرور خراسان شمالی و فعالان اقتصادی این استان  به اتمام رسید و این حضور و مشارکت همه‌جانبه مردم فهیم و بزرگ ایران در انتخابات، تاکید روشنی بر جایگاه مردم‌سالاری به عنوان استوارترین رکن توسعه است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی  بر خود لازم میدانم به پاس این حضور آگاهانه از مردم سرافرازخراسان شمالی و تمامی فعالان بخش خصوصی و اقتصادگردانان ایرانی که به همراه سایر اقشار کشور پای در صحنه انتخابات گذاشتند تشکر نمایم و از نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی   توجه به خواسته‌های عموم مردم به ویژه فعالان بخش خصوصی را خواستارم.

اتاق بازرگانی خراسان شمالی به عنوان نماینده بخش خصوصی، آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با مجلس شورای اسلامی  اعلام می کند.

پارلمان بخش خصوصی انتظار روزهای روشن و پرامیدی را برای همه آن‌هایی که دل در گرو توسعه این سرزمین بسته‌اند، دارد.