دعوت اتاق بازرگانی خراسان شمالی از فعالان اقتصادی برای  حضور  پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

“انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات است”

رهبرمعظم انقلاب

دکتر مازیار زند، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی  از همه ی فعالان اقتصادی و  اعضای اتاق بازرگانی خراسان شمالی  دعوت کرد  در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شدحضور پرشور داشته باشند .

متن دعوت به شرح ذیل آمده است:

از آنجا که کشور در آستانه آزمون دیگر قرار گرفته است ، اتاق بازرگانی ، صنایع ،معادن و کشاورزی استان خراسان شمالی همراه با آحاد جامعه، وظیفه خود می داند تا مردم خرد ورز و انقلابی استان به ویژه تجار وصنوف را به شرکت دراین رویداد مشارکتی عظیم دعوت نماید.

بدیهی است اهمیت موضوعات اقتصادی و اجتماعی آنقدر قابل توجه می باشد که این اتاق نظرات کاندیداهای محترم در حوزه های فوق را مورد بررسی قرار داده و نسبت به تجزیه و تحلیل آنها اقدام نماید.

از این رو ضمن دعوت مجدد از تجار ، بازرگانان ، صنعتگران و فعالان اقتصادی به حضور موثر در انتخابات پیش رو ،امیدواریم کارشناسان و متخصصین حوزه اقتصاد بتواند به عنوان نماینده آتی مردم شریف خراسان شمالی ، پیگیر مشکلات و کاستی های استان باشند و مسلما اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی همراهی لازم دراین زمینه را خواهد داشت و هیات محترم نمایندگان و هیات رئیسه اتاق، دراین مورد حضور فعال و موثر خواهند داشت.