از سلسله بازدیدهای کمیسیون صنعت اتاق بجنورد به همراه تاجر  اردنی

بازدید از کارخانه فرآورده های لبنی  سپاس در شهرک صنعتی فاروج

امروز ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی بجنورد، ، به همراه تاجر اردنی در حوزه صنعت و کشاورزی از کارخانه فرآورده های لبنی سپاس در شهرک صنعتی فاروج بازدید کردند.

هدف از این بازدید،آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های کارخانه فرآورده های لبنی سپاس و بررسی زمینه های مبادلات تجاری در این کارخانه و تبادل نظر و گفتگو با مدیران کارخانه فرآورده های لبنی سپاس انجام گرفت

در این بازدید، مهندس جاجرمی و تاجر اردنی از بخش های مختلف کارخانه فرآورده های لبنی سپاس بازدید و با روند تولید محصولات این  کارخانه آشنا شدند. همچنین، در جلسه‌ای با مدیران کارخانه فرآورده های لبنی سپاس، زمینه های تجارت و صادرات در این کارخانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون صنعت اتاق بجنورد در این بازدید، بر آمادگی این کمیسیون برای تسهیل و حمایت در امر تجارت در کارخانه فرآورده های لبنی سپاس تأکید کرد.

تاجر اردنی نیز با اشاره به کیفیت بالای محصولات کارخانه فرآورده های لبنی سپاس، ابراز تمایل برای تجارت کرد

مدیرعامل کارخانه فرآورده های لبنی سپاس نیز در این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کارخانه، از استقبال این کارخانه برای افزایش مراودات تجاری با این کشورخبر داد.

نتایج این بازدید:

* آشنایی تاجر اردنی با ظرفیت ها و پتانسیل های کارخانه فرآورده های لبنی سپاس

* ابراز تمایل مراودات تجاری تاجر اردنی برای روابط تجاری  در این کارخانه

* توافق برای ادامه مذاکرات و بررسی های بیشتر

**این بازدید می تواند زمینه ساز سرمایه گذاری های جدید در کارخانه فرآورده های لبنی سپاس و رونق اقتصادی شهرستان فاروج و استان خراسان شمالی شود.

✍️روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی بجنورد