عمار محمد ابراهیم نصار مدیر عامل موسسه کریستال للزارعه و التجاره تاجر کشور اردن “با رئیس اتاق بازرگانی بجنورد دیدار کرد و دراین دیدار برضرورت توسعه روابط اقتصادی و مرادوات تجاری طرفین تاکید شد.

این دیدار با محوریت گسترش مراودات تجاری وتوسعه بازارهای بین المللی از سوی کمیسیون صنعت اتاق بجنورد در محل اتاق بازرگانی بجنورد انجام گرفت.

▫️در دیدار طرفین  بر ضرورت توسعه روابط اقتصادی و مراودات تجاری تاکید کردند.

در ادامه دکتر مازیار زند، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی با بیان این که  خراسان شمالی ظرفیت های فراوانی برای پیشرفت و توسعه دارد به  ظرفیت های بالای  استان خراسان شمالی در حوزه های کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن اشاره کرد و اظهار داشت :از این ظرفیت ها می توان در راستای اجرای طرحهای توسعه ای در حوزه های مختلف بهره گرفت.

▫️خراسان شمالی به عنوان استانی که از یک سو با استان‌های شمالی کشور همسایه بوده و از سوی دیگر دارای ظرفیت‌های آبی مناسبی همچون رودخانه اترک است، شرایط مناسبی برای کشاورزی دارد.

▫️آب و هوایی مطلوب، خاک مرغوب، تنوع گیاهان دارویی و نزدیکی به جنگل از شمال استان و شرایط مطلوب کشت برخی از محصولات همچون زعفران و حبوبات شرایط ایده آلی برای این استان مهیا کرده است.

روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی – بجنورد