استاندار در نشست هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی استان  مطرح کرد :

حضور افراد قوی و توانمند در حوزه اقتصاد بخش خصوصی را قدرت می دهد

✍به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی خراسان شمالی،مهندس مازیار زند در نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بجنورد با استاندار خراسان شمالی ضمن قدردانی از همراهی و حمایت ویژه استاندار بر بخش خصوصی استان ،اظهار داشت :همراهی و مشارکت دستگاه های اجرایی استان در رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی را در راستای توسعه استان بسیار  موثر دانست .

وی افزود:چراکه اتاق های بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی نقش مهم و قابل توجهی در توسعه اقتصاد کشور دارند.

وی ادامه داد: نقش اتاق های بازرگانی در توسعه  اقتصاد کشور از راه توسعه تجارت به ویژه صادرات  غیر نفتی نیز تاًثیر گذار است.

حضور افراد قوی و توانمند در حوزه اقتصاد بخش خصوصی را قدرت می دهد

دکتر حسین نژاد،استاندار خراسان شمالی نیز با قدردانی از اقدامات اتاق بازرگانی در ادوار گذشته و حضور مهندس زند، رییس اتاق بازرگانی از فعالان اقتصادی مطرح استانی و همچنین ترکیب قوی هیات نمایندگان این دوره اتاق بازرگانی را در توسعه و رونق استان بسیار موثر دانست.

وی افزود:حضور افراد قوی و توانمند در حوزه اقتصاد  بخش خصوصی را قدرت می دهد و آبادانی و پیشرفت برای استان  و کشور به ارمغان می آورند.

وی تقویت صادرات،تولید و جذب سرمایه گذار را مهمترین عامل توسعه و پیشرفت اقتصاد استان ذکر کرد.

استاندار بر برگزاری نشست های مداوم با اتاق بازرگانی تاکید کرد و افزود:برای صنایع فعال باید درصدد ایجاد بازاریابی و برای صنایع نیمه فعال و راکد باید نقاط ضعف شناسایی گردد که لازمه این کار برگزاری جلسات مستمر با اتاق بازرگانی است.

حسین نژاد به کارنامه قابل قبول در حوزه تجارت استان اشاره کرد و گفت: با ارائه گزارش های خوب در رابطه با افزایش صادرات استان و دلگرمی صادر کنندگان و تولید کنندگان می توان کارنامه قابل قبولی ارائه داد.

در این نشست هریک از اعضای هیات نمایندگان به ارائه راهکارها  و پیشنهادات در راستای رونق و توسعه اقتصاد استان پرداختند.