در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مطرح شد:

اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی از اهمیت بالایی در رشد شاخص های اقتصادی  استان برخوردار است

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی خراسان شمالی،مهندس مازیار زند،رئیس اتاق بازرگانی بجنورد صبح امروز در نشست هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی استان با مهندس ناصر فخر موحدی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از همراهی مجموعه استانداری با اتاق بازرگانی در سرعت بخشی برنامه ها و پیگیری رفع مشکلات بخش خصوصی استان قدردانی کرد.

وی اصل و فلسفه وجودی اتاق های بازرگانی را همفکری صاحبان صنایع،معادن و تجارت در اقتصاد کشور برشمرد و اظهار کرد:اتاق های بازرگانی مسئولیت سرعت بخشی به رشد شاخص های توسعه اقتصادی و رونق کسب و کارهای داخلی را به دنبال دارند.

زند خواستار همراهی بیش از پیش دستگاه های اجرایی استان در رفع مشکلات اقتصادی استان با اتاق بازرگانی شد.

ضرورت همراهی و همدلی اعضای هیات نمایندگان

در ادامه ناصر فخرموحدی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی جایگاه اتاق های بازرگانی را در سطح کلان اقتصاد کشور بسیار با اهمیت و تاثیر گذار دانست.

وی همچنین بر  اهمیت بیش از پیش توسعه روابط با کشورها به ویژه کشورهای همسایه تاکید کرد وافزود : اقتصاد و تجارت در سایر تصمیمات میان کشورها وافزایش همکاری ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به تیم قوی هیات نمایندگان  این دوره اتاق بازرگانی استان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: این ترکیب می تواند کمک موثری در فرایند اقتصاد و تجارت استان داشته باشد.

وی بر همراهی و همدلی و مشارکت تمامی اعضای هیات نمایندگان و بخش خصوصی استان در توسعه و آبادانی استان تاکید کرد و این مهم را یک ضرورت در امر رونق استان برشمرد.