رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی بر ضرورت برنامه ریزی استراتژیک برنامه های اتاق بازرگانی تاکید کرد وگفت:   برنامه محوری و برطرف کردن مشکلات و حمایت از بخش خصوصی محور اصلی حرکت در اتاق بازرگانی است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی خراسان شمالی، مازیار زند، رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در اولین نشست صمیمانه با کارکنان که درمحل سالن جلسات اتاق بجنورد  برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات و خدمات کارکنان اتاق بازرگانی بجنورد  طی سنوات گذشته، اظهار کرد: اتاق بازرگانی به عنوان نماینده و پارلمان بخش خصوصی برنامه‌های خود را همواره در ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به فعالان بخش خصوصی و دفاع از حقوق آنان و حل مشکلات این بخش پیگیری خواهد کرد.

وی شفافیت و برنامه محوری را یکی از مهمترین اولویت اتاق بازرگانی بجنورد ذکر کرد و افزود:بایستی برنامه محوری و برطرف کردن مشکلات و حمایت از بخش خصوصی محور اصلی حرکت در اتاق بازرگانی بجنورد باشد.

وی متذکر شد: وظیفه اصلی ما حمایت و رفع مشکلات بخش خصوصی خواهد بود که در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد .

زند  بر اهمیت و نقش تاثیر گذار آموزش در ارتقای بهره وری نیروی انسانی تاکید کرد و خواستار برگزاری کلاس های آموزشی ویژه کارکنان و اعضای اتاق بازرگانی به صورت منسجم تر از گذشته شد.  در ادامه این جلسه پرسنل اتاق بازرگانی بجنورد به بیان دیدگاه ها و طرح برخی مسائل، دغدغه ها و پیشنهادهای  خود پرداختند