رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از راه اندازی کتابخانه تخصصی اتاق بازرگانی در محل اتاق بجنورد خبر داد و گفت : این کتابخانه مجهز به کتب اقتصادی است و برای استفاده عموم آزاد می باشد.

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی خراسان شمالی،سعید پورآبادی با اعلام این خبر گفت:کتابخانه تخصصی اتاق بازرگانی با بیش از هزار جلد کتاب تخصصی در حوزه های اقتصادی ،مقررات صادرات و واردات ،فرایند بازاریابی و  دیگر موضوعات  جهت استفاده عموم راه اندازی و  شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: همچنین کتابخانه تخصصی اتاق بازرگانی بجنورد  به دلیل مجهز بودن به کتب اقتصادی می تواند مرجع مناسبی  برای تامین اطلاعات مورد نیاز فعالان اقتصادی استان باشد.

پورآبادی بیان داشت :این کتابخانه باهدف ارتقای کیفی خدمات و تسهیل دسترسی مراجعه کنندگان و پژوهشگران جهت تامین منابع اطلاعاتی معتبر راه اندازی شده است.

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی یکی از کارکردهای اجتماعی کتابخانه ها را افزایش سرمایه اجتماعی ذکر کرد و معتقد است: هر چقدر موضوع کتاب و کتابخوانی در کشور ترویج و گسترش پیدا کند به توسعه کشور در همه حوزه های سیاسی و اقتصادی و غیره منجر خواهد شد.