رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی خراسان شمالی  از ثبت نام ۵۱ نفر  در انتخابات پنجمین دوره هیات نمایندگان اتاق  بازرگانی  بجنورد  خبر داد و گفت : از این تعداد در بررسی های اولیه هیات نظارت ۴۰ نفر احراز صلاحیت شدند.

✍به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد، حسین حاجی بگلو  بر نقش ویژه اتاق بازرگانی  خراسان شمالی در اقتصاد استان تاکید کرد و اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی استان، پشتیبان اتاق بوده و این مهم حائز اهمیت است که نقشه راه اقتصاد استان باید از طریق  اتاق بازرگانی که پارلمان بخش خصوصی است، ترسیم شود.

وی به تعداد ثبت نام کنندگان برای پنجمین دوره انتخابات اتاق بجنورد اشاره کرد و گفت: در این دوره در مجموع ۵۱ نفر ثبت نام کرده اند که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و در مقایسه با سایر استانها، این تعداد قابل تامل است .

حاجی بگلو  با اعلام این که از تعداد ۵۱ نفر، ۴۰ نفر در بررسی های اولیه احراز صلاحیت شدند، افزود: در این دوره کسانی  که نتوانستند تایید اولیه  را کسب کنند،  مشکل سابقه صدور کارت  عضویت یا بازرگانی در اتاق ( ۲ سال پیوسته یا ناپیوسته) را داشتند .

وی همچنین متذکر شد : احتمال تغییر در تعداد  احراز صلاحیت ها نیز وجود دارد چرا که امکان ثبت اعتراض در انجمن و شورای عالی نظارت وجود داشته بنابراین روند تایید پرونده ها ممکن است در این مرحله دچار تغییراتی شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی بجنورد از تعداد ۵۱ نفر  ثبت نام کننده در این دوره را

۱۳ نفر در حوزه بازرگانی،

۲۱ نفر در بخش صنعت،

۶ نفر در بخش معدن و

۱۱ نفر در بخش کشاورزی  اعلام کرد .

وی ترکیب هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان شمالی را به ترتیب ۵ نفر در بخش بازرگانی، ۵نفر  در بخش صنعت ، ۲ نفر در بخش معدن و ۳نفر  کشاورزی برشمرد.

♦️پنجمین دوره  انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان شمالی همزمان با انتخابات دهمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور  ۲۰ اسفند امسال برگزار خواهد شد.