گروه اقتصادی و بازرگانی آرتین باهدف کمک به رونق تولید ، حمایت از  فعالان اقتصادی و جذب سرمایه گذار دراستان با رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی /بجنورد، تیم اقتصادی و بازرگانی آرتین صبح امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه با مدیریت دکتر رحیم زاده با رئیس اتاق بازرگانی بجنورد دیدار کردند و پیرامون مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری  ذیل به بحث گفتگو پرداختند.

  • استان خراسان شمالی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه صادرات کالا های صنعتی، فنی و مهندسی، توسعه گردشگری و کشاورزی است

– رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان با سرمایه گذاری‌های توسعه‌ای در بخش  توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی میسر می شود

-از اهداف اصلی گروه بازرگانی واقتصادی آرتین ، سرمایه­ گذاری و سرمایه پذیری – با هدف کارآفرینی و کمک به رونق تولید و حمایت از کسب و کارهای نوپا  است.

-بازاریابی و شناسایی بازارهای هدف و مذاکره با کشورهای جهان در راستای کمک به تجار و بازرگانان از دیگر اهدف این گروه می باشد.

 -این گروه آمادگی دارد نسبت به سرمایه گذاری در کسب و کارهای جدید و ایده ­های کارآفرینانه -که دارای طرح توجیهی دقیق و شفاف هستند  اقدام نماید.

۱۲ بهمن ۱۴۰۱