رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از همکاری خوب امور مالیاتی استان با مجموعه واحدهای تولیدی استان تقدیر کرد وخواستار تسهیل در رفع مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی استان شد.

به گزارش ر وابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی، سعید پورآبادی در نشست اعضای هیات رئیسه اتاق بجنورد با مدیرکل امور مالیاتی استان ، برگزاری اینگونه نشست ها را برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان بسیار تاثیر گذار دانست .

وی  به همکاری و تعامل بیش از پیش اتاق بازرگانی با اداره کل امور مالیاتی خراسان شمالی  به عنوان نماینده بخش خصوصی در راستای تسهیل امور مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی استان  طی سال گذشته و سال جاری  اشاره کرد و از همکاری خوب امور مالیاتی استان با مجموعه واحدهای تولیدی استان تقدیر کرد.

پورآبادی با بیان این که امروز نیاز صنعت کشور به حمایت حداکثری دستگاه‌های دولتی به‌خصوص اداره مالیات است ، اظهارداشت:امیدواریم در راستای بیانات مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها همان‌طور که سازمان‌های مختلف مرتبط با صنعت نقش مؤثر حمایتی خود را ایفا می‌کنند همه دستگاه‌های دولتی یک نظر و با تعامل بیشتری برای حمایت از تولید و اقتصاد کشور تلاش کنند. یوسف یعقوبی نژاد، مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی نیز دراین نشست  از آمادگی این سازمان برای حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی و صادرکنندگان استان جهت رفع مشکلات مالیاتی خبر داد .