دبیر و سخنگوی جلسه شورای گفتگوی  دولت و بخش خصوصی استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ جلسه رسمی شورای گفتگو با حدود ۲۹ مصوبه استانی و۴ مصوبه ملی  برگزار  شد .

به گزار ش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع،معادن وکشاورزی خراسان شمالی، سعید پورآبادی، رئیس اتاق بازرگانی و دبیر وسخنگوی شورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری به موقع جلسات شورا طی سال جاری ، اظهارداشت: امسال از ابتدای سال با توجه به محدودیت های کرونایی ، دبیرخانه شورا و استانداری خراسان شمالی با همکاری مطلوب توانسته است ، جلسات را بصورت منظم و بر اساس تقویم سالیانه برگزار کند.

وی افزود : از ابتدای امسال تاکنون ۷ جلسه رسمی شورای گفتگو با حدود ۲۹ مصوبه استانی و۴ مصوبه ملی  برگزار  شد .

وی ادامه داد: همچنین، ۱۰جلسه کمیته کارشناسی ذیل شورا با بیش از ۳۸ پیشنهاد در سال جاری در استان  بررسی شده است.

پورآبادی در خصوص وضعیت اجرای  مصوبات استانی گفت: بیش از ۹۹ درصد مصوبات قابلیت اجرایی داشته و چند مورد هم در دست اجرا می باشد.

دبیر وسخنگوی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان خاطرنشان کرد: از مجموع جلسات شورا  از ابتدا تا کنون ۸۳ جلسه رسمی و ۱۳۰ جلسه کارشناسی برگزار شده است که بخشی از مصوبات شورا، تکالیف استانی دستگاه‌ها بوده و برخی مصوبات هم تکالیف ملی است که در دست اقدام می باشد. وی یاد آور شد: از حیث نوع مصوبات مواردی که مربوط به  اصلاح رویه ها و دستورالعمل ها بوده ، مشمول زمان می شود  و بر اساس دستورالعمل های مرکز در پروسه ی پیگیری قرار دارد