نخستین جلسه صمیمانه اعضای هیات رئیسه با کارکنان  اتاق بجنورد صبح امروز یکشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ با محوریت توسعه مسیر شغلی ،ارتقا وتوانمندی کارکنان و بررسی مشکلات و چالش های پیش روی واحدها با ارائه پیشنهادات و راهکارهای سازنده در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی بجنورد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی خراسان شمالی ، در ابتدای این جلسه مهندس عباس کاظمی ، رئیس اتاق بازرگانی بجنورد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان ، مهمترین رکن و اساسی ترین منابع هر سازمانی را  نیروی انسانی آن دانست و اظهارداشت : موفقیت یک سازمان در گرو تلاش ،کوشش وارتقا و توانمندی نیروی انسانی متعهد آن سازمان است.

دراین جلسه مهندس جاجرمی، نائب رئیس اول اتاق نیز  برتوانمند سازی و ارتقای کارکنان در راستای توسعه وپیشرفت حوزه کاری خود و  اتاق تاکید کرد و گفت: نیروی توانمند ، ماهر و متخصص و اخلاق مدار می تواند سرعت توسعه و پیشرفت یک سازمان را دوچندان کند.

سعید کریمی عضو هیات رئیسه اتاق نیز  با بیان این که  اتحاد و همدلی و همراهی کارکنان با یکدیگر    منجر به بهبود  عملکرد کارکنان خواهد شد، گفت: همدلی باعث شکل گیری همکاری ها ، اعتماد درون سازمانی و جلوگیری از برخی تعارضات و نهایتا منجر به بهبود مدیریت سازمان و عملکرد آن مجموعه می شود

از جمله مهمترین موضوعات مطرح دراین نشست شامل :

  •  ارزیابی و عارضه یابی عملکرد واحدها با هدف ارزیابی میزان پیشرفت کاری
  • ضرورت داشتن اخلاق حرفه ای واحترام متقابل کارکنان با یک دیگر  ، با مدیران  و  اعضا با هدف برقراری ارتباط موفق
  • الزام برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان
  • بازدید کارکنان اتاق با اتاق های همتراز و بالاتر
  • و…