رئیس اتاق بازرگانی در همایش فروش، بازاریابی میدانی مطرح کرد:

🔻لزوم توجه به بحث آموزش برای سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی بر لزوم توجه به بحث آموزش برای سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی تاکید کرد

✍️به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌شمالی، دکتر مازیار زند، در همایش فروش، بازاریابی میدانی که در محل سالن همایش بانک ملی بجنورد برگزار شد، گفت :اتاق بازرگانی به عنوان عالی ترین مرجع بخش خصوصی ارتقای دانش و آگاهی بخشیدن به فعالان اقتصادی و علاقمندان به حوزه کسب و کار و تجارت را از اولویت های اصلی خود قرار داده است.
وی آموزش و روش‌های بدیع آموزشی برای تجار و صاحبان صنایع را در راستای رونق و گسترش فضای کسب و کار الزامی دانست و افزود : برهمین اساس اتاق بازرگانی بجنورد در امر آموزش تاکنون دوره های مختلفی برای صادرکنندگان، تجار و بازرگانان برگزار کرده است.

👤غلامرضا حسن پور، رئیس بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور نیزدر این همایش بیان داشت : امروزه ماموریت بسیج کمک به فعالان اقتصادی است چراکه جوانان ما در بازار سازی، بازار شناسی و بازاریابی ورود پیدا کردند و نیاز است برای رفع موانع مشکلات اقتصادی قدم های موثری برداریم و یکی از ابزار های مهم آن آموزش است.

وی افزود :در این راستا مجموعه بسیج در اتاق های بازرگانی   تحت عنوان بسیج تجار و فعالان اقتصادی راه اندازی شده است.
حسن پور شعار امروز بسیج را هدایت، حمایت و نظارت اعلام کرد و متذکر شد:در این خصوص هیچ تصدی گری نخواهیم  داشت.
وی از حضور فعال بسیج اصناف و فعالان اقتصادی در حوزه رونق بخشی در اقتصاد کشور خبر داد و اظهار داشت :در این راستا با سه کشور روسیه، سوریه و عراق   در بحث اقتصاد ورود پیدا کرده ایم.

👤عباس باقری، مدیر کل گمرک استان  نیز به اهمیت و نقش گمرک  در فرآیند صادرات اشاره کرد و گفت : برای خروج هر کالایی از کشور و ورود آن به یک کشور خارجی نیاز است تا کالا در گمرک کشور اظهارنامه تنظیم کند و پرونده صادراتی صادر نماید.
وی بابیان اینکه گمرک به عنوان یک سازمان حاکمیتی و نظارتی نقش های مختلفی در بخش صادرات دارد،اظهار داشت : در حال حاضر گمرک استان کلیه نظارت‌ و مقررات را در واحدهای تولیدی در محل کالای صادراتی انجام می دهد و یک صادرکننده در استان به هیچ عنوان نیاز نیست به گمرک مراجعه کند تا کالای خود را اظهار نماید بلکه از محل تولید و یا انبار خود  با توجه به سامانه  هوشمند ی که  راه اندازی کرده می تواند کالای خود را اظهار کند.

🔺همایش فروش و بازاریابی نوین و راهکارهای صادرات 
ویژه مدیران بنگاه های اقتصادی و مدیران فروش و علاقمندان در حوزه فروش و بازاریابی از سوی کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی بجنورد با تدریس “اباذر براری” از اساتید مجرب، پژوهشگر و محقق و با حضور جمع کثیری از فعالان اقتصادی و علاقمندان در محل سالن همایش بانک ملی برگزار شد.

www.bojnourdccim.ir
https://t.me/otaghbazarganibojnurd
Https://Instagram.com/bojnourdccim.ir