رئیس  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی روز ملی صنعت و معدن که نماد خودباوری ملی و تلاش‌های همه صنعتگران و تولید کنندگان عزیز در همه عرصه‌های تولیدی کشور است را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی، سعید پورآبادی، رئیس اتاق بازرگانی بجنورد با صدور پیامی روز ملی صنعت و معدن را  تبریک گفت و  تکیه بر توانمندیهای صنعتی و معدنی را  از اساسی ترین عناصر توسعه اقتصادی دانست.

 متن پیام تبریک بدین شرح است:

روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان، نقش مهم این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شویم، عرصه ای که تلاشهای تحسین برانگیز غیورمردان پولادین، چرخهای موتور پیشرفت استان و کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش میرود.

در سالی که با درایت مقام معظم رهبری به نام ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زادی ها” نامگذاری شده است از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند تقدیر و تشکر میکنم. تردیدی نیست که تکیه بر توانمندیهای صنعتی و معدنی از اساسی ترین عناصر توسعه اقتصادی و تحقق جهش تولید محسوب میشود