مراتب قدردانی و سپاس خود را از حضور گرم و ارزشمند فعالان اقتصادی درانتخابات ۲۰ اسفند  ۱۴۰۱ که با مشارکت ۸۰ درصدی همراه بود، ارج نهاده و تبریک خود را به اعضای محترم که در این انتخابات با اعتماد فعالان بخش خصوصی موفق به حضور در پنجمین دوره فعالیت اتاق بازرگانی بجنورد شده اند ابراز داشته و برایشان توفیق و سربلندی در ادامه راه آرزومندم.

همچنین از همراهی شایسته اتاق ایران و سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان شمالی و تلاش های شبانه روزی عوامل اجرایی و هیات نظارت که با برنامه ریزی و همکاری ارزنده و اثر بخش زمینه برگزاری این انتخابات را فراهم نمودند تشکر می نمایم .

بی شک  رشد و توسعه اقتصادی ایران سرافراز با حفظ کیان بزرگترین  پارلمان بخش خصوصی با سابقه ای طولانی  مدیون تلاش های گسترده مدیران ، تولیدکنندگان و سرمایه گذارانی  بوده است که با طیب خاطر تمامی  تجربیات و تخصص گرانبهای خویش را  جهت اعتلا و سربلندی میهن خود بکار برده اند.

امیدوارم در این دوره نیز  بخش خصوصی بیش از گذشته در یک حرکت  رو به جلو با خرد جمعی هرچه بیشتر  به مسائل اقتصادی جامه عمل بپوشاند ودر راستای ارتقای جایگاه واقعی پارلمان بخش خصوصی کوشا باشد.

سعید پورآبادی – رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی – بجنورد