دانشجویان “گروه آموزشی مدیریت بازرگانی” دانشگاه دولتی بجنوردبا حضور در اتاق بازرگانی از بخش‌های مختلف پارلمان بخش‌خصوصی استان با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با فعالیت های اتاق بازرگانی بجنورد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی، این بازدید باحضور ۲۰ تن از دانشجویان گروه “آموزشی مدیریت بازرگانی دانشگاه دولتی بجنورد” در راستای آشنایی بیشتر با فعالیت های اتاق بازرگانی استان در بخش های مختلف حوزه صدور کارت بازرگانی، گواهی مبدا ، بین الملل ، آموزش و پژوهش،کمیسیون ها،شورای گفتگو و… انجام گرفت.

دراین بازدید مسئول حوزه صدور کارت و گواهی مبدا اتاق بازرگانی بجنورد طی نشست صمیمی با دانشجویان در رابطه با نحوه فرایند صدور کارت های بازرگانی و گواهی مبدا و فعالیت های این حوزه مطالبی را ایراد نمودند.

همچنین دراین دیدار  مسئول آموزش اتاق بازرگانی بجنورد نیز به تشریح گزارشی از دوره های آموزشی اتاق بازرگانی پرداختند و اعلام داشتند که حوزه آموزش اتاق بازرگانی بجنورد  در جهت ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت‌های حرفه‌ای شاغلان حوزه کسب و کار ، فعالان اقتصادی تجار و بازرگانان و علاقمندان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و حرفه ای در زمینه های بازرگانی و تجارت، بازاریابی ، فروش،  فن آوری اطاعلات و تجارت الکترونیک  و… با حضور اساتید مجرب اتاق ایران می نماید  که  نقشی موثر در بهبود مستمر فعالیت‌های تجاری و بازرگانی ایفاء می نماید. این نکته قابل ذکر است اتاق بازرگانی خراسان شمالی به عنوان تنها پارلمان بخش خصوصی استان  همواره در راستای  توسعه روابط و تعاملات بیشتر با  دانشگاه‌ ها  اعلام آمادگی کرده تا این روابط منجر به آشنایی بیشتر دانشجویان با حوزه اقتصاد و فعالیت‌های بخش خصوصی شود و اتاق بازرگانی نیز از ظرفیت‌های علمی دانشجویان بهره ببرد.