نماینده  مردم‌بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه پایین استان در شاخص‌های اقتصادی، گفت: مجلس شورای اسلامی در قوانین به فکر حمایت از سرمایه گذاران است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر  در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: باید سرمایه گذاران در خراسان شمالی حمایت شوند و نباید تفکر رقابت بخش دولتی و خصوصی مطرح شود.

وی بر پتانسیل ها و توانمندی های بالای سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و افزود: برخی سرمایه گذاران خراسان شمالی را سرزمین بکر برای سرمایه گذاری عنوان کرده‌اند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی کمک به تولید در خراسان شمالی را  برمبنای کشاورزی، محصولات باغی، دامپروری و صنایع دستی اعلام کرد.

پاکمهر بیان کرد: مجلس برای حمایت از صاحبان فکر و افراد خلاق در بودجه سال آینده حمایت‌هایی قرار داده است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معافیت‌های مالیاتی تولیدکنندگان طبق بودجه ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده اتفاقات مثبتی اتفاق افتاده است که تشکیل صندوق عدالت در استان‌ها یک نمونه آن خواهد بود.

وی در ادامه به نبود گذرگاه مرزی در استان اشاره داشت و افزود: عدم بازگشایی گذرگاه از سوی طرف مقابل است زیرا وزارت خارجه و استانداران گذشته پیگیری‌های متعددی را داشتند اما طرف مقابل همکاری نمی‌کند.