برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا حسین نژاد

 استاندار محترم خراسان شمالی  

با سلام و احترام انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان ولایت مدار و شهید پرور خراسان شمالی را صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف استان تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک سوابق، تجارب و درایت ارزشمند جنابعالی در جایگاههای مختلف مدیریتی نوید بخش حرکتی نو و تلاشی مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه‌جانبه بویژه زیرساخت‌های اقتصادی استان خراسان شمالی است که به اذعان تمام متخصصان و کارشناسان اقتصادی، ظرفیتها و پتانسیلهای بالقوه ای در بخش های تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی دارد.

اینجانب از طرف هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان شمالی  انتصاب شما را به عنوان استاندار خراسان شمالی تبریک  و تهنیت عرض نموده و همچنین از خدمات شایسته برادر فرهیخته جناب آقای دکتر محمد رضا شجاعی ، استاندار اسبق خراسان شمالی که در طول مدت حضورشان  خدمت مخلصانه در عرصه مدیریتی و الگویی برجسته از اخلاق، تلاش و تدبیر به یادگار گذاشتند، نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

بدون شک دوران مدیریت جنابعالی دراین منطقه باهمکاری اتاق بازرگانی به عنوان مشاور قوای سه گانه و پارلمان بخش خصوصی  برگ زرینی در رشد و توسعه بیشتر این استان خواهد شد . با آرزوی توفیقات روز افـزون؛ سربلندی شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سعید پورآبادی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی خراسان شمالی