رییس اتاق بازرگانی صنایع،معادن و کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت ۱۳ شهریور روز تعاون و آغاز هفته تعاون پیام تبریک  صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی خراسان شمالی ، سعید پورآبادی، رییس اتاق بازرگانی بجنورد  به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَىٰ وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ

تعاونی ها، کانون های اقتصادی و اجتماعی هستند که با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت هماهنگ برای استفاده از ظرفیت های بالقوه افراد جامعه تلاش می نمایند.

تعاونی ها از جمله کانون های مهم و اثر گذار در حوزه های اجتماعی و اقتصادی هستند که می توانند با بسیج و هدایت ظرفیت های بالقوه جامعه و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران کوچک، مسیر را در زمینه سرمایه گذاری برای کارهای مولد و اثر بخش هموار کنند.

امروزه نقش بخش تعاونی در توسعه اقتصادى و اجتماعى کشور بر کسی پوشیده نیست و مردم عزیزمان کم و بیش می دانند این بخش مهم و مردمی در میدان کار و تولید و افزایش سطح درآمد و وضعیت اجتماعى جامعه مؤثر بوده است.

در این راستا هفته تعاون، فرصت مناسبی است برای پاسداشت تشکل های مردمی که با خرد جمعی خود و عزمی راسخ در سنگر تولیدکالا و خدمات برای پیشرفت کشور عزیزمان، تلاش و مجاهدت کرده و پرچم عزت و سربلندی را بر بلندای قله‌های افتخار به اهتزاز درآورده‌ تا با ایجاد اشتغال و جهش تولید امید و نشاط را در جامعه تزریق نمایند.